لوله پلي اتيلن p100

کد خبر: 10281 تاریخ انتشار: 1398/06/13
نمایش: 2207
اخبار
لوله پلي اتيلن و صنعت توليد انواع لوله پلي اتيلن و ديگر محصولات آن در پنجاه سال گذشته پيشرفت‌هايي در راستاي بالاتر بردن کيفيت داشته است که خود را به عنوان جايگزين مناسبي براي انواع ديگر لوله‌ها اعم از فولادي,چدني و...مطرح نموده است. امروزه سيستم هاي لوله کشي پلي اتيلن(HDPE) در حوزه وسيعي از خطوط لوله شهري، صنعتي، دريايي، حفاري، دفن زباله و کشاورزي به کار مي روند. کاربرد مطلوب لوله‌هاي پلي اتيلن در موقعيت هايي چون سطح زمين،حالت مدفون، شناور و سطوح زير دريا آزمايش و به اثبات رسيده است. شرکت آبدشت شهرکرد با توليد لوله پلي اتيلن از سايز 16 تا 315 ميليمتر از اولين توليدکنندگان در سطح استان چهارمحال و بختياري بوده است وبا کادري مجرب در جهت توفيق اهداف خود و جلب رضايت مشتري کوشش مي نمايد.
لوله پلي اتيلن و صنعت توليد انواع لوله پلي اتيلن و ديگر محصولات آن در پنجاه سال گذشته پيشرفت‌هايي در راستاي بالاتر بردن کيفيت داشته است که خود را به عنوان جايگزين مناسبي براي انواع ديگر لوله‌ها اعم از فولادي,چدني و...مطرح نموده است. امروزه سيستم هاي لوله کشي پلي اتيلن(HDPE) در حوزه وسيعي از خطوط لوله شهري، صنعتي، دريايي، حفاري، دفن زباله و کشاورزي به کار مي روند. کاربرد مطلوب لوله‌هاي پلي اتيلن در موقعيت هايي چون سطح زمين،حالت مدفون، شناور و سطوح زير دريا آزمايش و به اثبات رسيده است.
شرکت آبدشت شهرکرد با توليد لوله پلي اتيلن از سايز 16 تا 315 ميليمتر از اولين توليدکنندگان در سطح استان چهارمحال و بختياري بوده است وبا کادري مجرب در جهت توفيق اهداف خود و جلب رضايت مشتري کوشش مي نمايد.

مولف: حبیب صادقی منش

افزودن دیدگاه


کاتالوگ محصولات

آرشیو

پیوندها


گالری تصاویر

نظرسنجی

نظر شما در مورد خدمات دهی و کیفیت محصولات آبدشت چیست؟


 

آمار سایت

آنلاین ها
4
امروز
9
دیروز
65
هفته
357
ماه
22018
کل
334061