برگزاري دوره مشاوره با حضور کارآفرينان نمونه کشوري در مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد

کد خبر: 10290 تاریخ انتشار: 1398/06/31
نمایش: 1189
اخبار
به گزارش روابط عمومي مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد، دوره مشاوره با حضور کارآفرينان نمونه کشوري، مديرعامل و سهام داران شرکت آب دشت و همچنين شرکت مشاوره مهندسي مهان کسب و کار آپادانا در کارگاه هاي مرکز آموزش فني و حرفه اي خواهران شهرکرد برگزار گرديد.به گزارش روابط عمومي مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد، دوره مشاوره با حضور کارآفرينان نمونه کشوري، مديرعامل و سهام داران شرکت آب دشت و همچنين شرکت مشاوره مهندسي مهان کسب و کار آپادانا در کارگاه هاي مرکز آموزش فني و حرفه اي خواهران شهرکرد برگزار گرديد. در اين دوره عليمحمدي، مديرعامل و کارآفرين نمونه کشوري ، به بيان سابقه و تجارب کاري خود پرداخت و با اشاره به واحدهاي توليدي جديد در دست احداث ، از کارآموزان توانا جهت حضور و استخدام در شرکت خود دعوت به کار نمود. وي با بيان تخصص هاي مورد نياز در اين واحد توليدي براي جذب نيروي کار ، افزود کارگران متعهد و توانمند همچون سرمايه اي براي صنعت کشور محسوب مي شوند و تمام تلاش خود را در اعطاي حق و حقوق آنان خواهيم داشت.
به گزارش روابط عمومي مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد، دوره مشاوره با حضور کارآفرينان نمونه کشوري، مديرعامل و سهام داران شرکت آب دشت و همچنين شرکت مشاوره مهندسي مهان  کسب و کار آپادانا در کارگاه هاي مرکز آموزش فني و حرفه اي خواهران شهرکرد برگزار گرديد.
در اين دوره عليمحمدي، مديرعامل و کارآفرين نمونه کشوري ، به بيان سابقه و تجارب کاري خود پرداخت و با اشاره به واحدهاي توليدي جديد در دست احداث ، از کارآموزان توانا جهت حضور و استخدام در شرکت خود دعوت به کار نمود.
وي با بيان تخصص هاي مورد نياز در اين واحد توليدي براي جذب نيروي کار ، افزود کارگران متعهد و توانمند همچون سرمايه اي براي صنعت کشور محسوب مي شوند و تمام تلاش خود را در اعطاي حق و حقوق آنان خواهيم داشت.
وي با اشاره به جزئيات قوانين و مقررات مربوط به استخدام و بيمه کارگران گفت تعهد کاري يکي از ملاک هاي مهم در انتخاب نيروي کار دانست.
وي کليه کارآموزان را جهت بازديد از واحدهاي توليدي خود دعوت نمود.
در ادامه روستا، مدير عامل شرکت مهان کسب و کار آپادانا، به بيان روشهاي بازار يابي و فروش،  مديريت بهره وري ، طراحي و پياده سازي سيستم هاي مديريت کيفيت ، طراحي زنجيره تامين ، مديريت توليد و تهيه طرح تجاري کسب و کار ، مديريت و کنترل  پروژه، ارزيابي عملکرد و جبران خدمات  پرداخت .
 

مولف: حبیب صادقی منش

افزودن دیدگاه


کاتالوگ محصولات

آرشیو

پیوندها


گالری تصاویر

نظرسنجی

نظر شما در مورد خدمات دهی و کیفیت محصولات آبدشت چیست؟


 

آمار سایت

آنلاین ها
3
امروز
272
دیروز
48
هفته
374
ماه
21962
کل
334482