نمايشگاه آب و تاسيسات آب و فاضلاب ايران (WATEX)

کد خبر: 10291 تاریخ انتشار: 1398/06/31
نمایش: 1207
اخبار
نمايشگاه آب و تاسيسات آب و فاضلاب ايران (WATEX) از ۰۸ الي ۱۱ مهر ۱۳۹۸ در نمايشگاه بين المللي تهران برگزار مي گردد.نمايشگاه آب و تاسيسات آب و فاضلاب ايران (WATEX) به عنوان بزرگترين رخداد صنعتي و تجاري ايران در اين حوزه است كه سالانه با حضور جمع كثيري از شركت هاي توانمند داخلي و خارجي در زمينه صنعت آب و فاضلاب برپا مي گردد فرصت بسيار مغتنمي است تا شركت هاي فعال در اين صنعت دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازديد دست اندركاران و متخصصان اين صنعت قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضاي بازارها و سمت و سوي رشد اين صنعت، فعاليتها و نوآوري هاي آتي خود را هدايت نمايند. حضور شرکت هاي الکتريکي برجسته، توليدکنندگان و فروشندگان تجهيزات در اين نمايشگاه، فرصتي را براي شرکت کنندگان جهت آشنايي با فن آوري و تکنيک هاي جديد، تبادل نظر و بحث فراهم مي کند. در اين راستا مجري اين نمايشگاه قصد دارد با رويكردي متفاوت خدمات ويژه اي را جهت هرچه بهتر معرفي كردن شركت كنندگان در اين نمايشگاه ارائه نمايد.

نمايشگاه آب و تاسيسات آب و فاضلاب ايران (WATEX)

نمايشگاه آب و تاسيسات آب و فاضلاب ايران (WATEX) از ۰۸ الي ۱۱ مهر ۱۳۹۸ در نمايشگاه بين المللي تهران برگزار مي گردد.

نمايشگاه آب و تاسيسات آب و فاضلاب ايران (WATEX) به عنوان بزرگترين رخداد صنعتي و تجاري ايران در اين حوزه است كه سالانه با حضور جمع كثيري از شركت هاي توانمند داخلي و خارجي در زمينه صنعت آب و فاضلاب برپا مي گردد فرصت بسيار مغتنمي است تا شركت هاي فعال در اين صنعت دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازديد دست اندركاران و متخصصان اين صنعت قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضاي بازارها و سمت و سوي رشد اين صنعت، فعاليتها و نوآوري هاي آتي خود را هدايت نمايند. حضور شرکت هاي الکتريکي برجسته، توليدکنندگان و فروشندگان تجهيزات در اين نمايشگاه، فرصتي را براي شرکت کنندگان جهت آشنايي با فن آوري و تکنيک هاي جديد، تبادل نظر و بحث فراهم مي کند. در اين راستا مجري اين نمايشگاه قصد دارد با رويكردي متفاوت خدمات ويژه اي را جهت هرچه بهتر معرفي كردن شركت كنندگان در اين نمايشگاه ارائه نمايد. هدف از برگزاري اين رويداد بزرگ، برداشتن گامي رو به جلو در راستاي اعتلا و انعكاس هر چه بيشتر توانمندي هاي اين صنعت در ايران و جهان مي باشد.

به اطلاع متقاضيان محترم مي رساند شروع ثبت نام پانزدهمين نمايشگاه بين صنعت آب و تاسيسات آب و فاضلاب ايران از طريق مراجعه به سايت اختصاصي نمايشگاه به آدرس www.watex.ir مي باشد.

کليه مراحل ثبت نام از طريق سايت امکان پذير خواهد بود و در صورت تمايل به اطلاعات بيشتر با شماره تلفن ۴۲۹۱۷۰۰۰ تماس حاصل فرمائيد.

مولف: صادقی منش

افزودن دیدگاه


کاتالوگ محصولات

آرشیو

پیوندها


گالری تصاویر

نظرسنجی

نظر شما در مورد خدمات دهی و کیفیت محصولات آبدشت چیست؟


 

آمار سایت

آنلاین ها
7
امروز
25
دیروز
65
هفته
357
ماه
22018
کل
334077