مهم / 86 درصد توليد کنندگان صنعت پليمر از شيوه سهميه بندي مواد اوليه ناراضي اند

کد خبر: 10328 تاریخ انتشار: 1398/10/12 12:13:14
نمایش: 1080
اخبار
نظرسنجي اينپيا نشان مي دهد 86 درصد توليدکنندگان صنايع پليمر از شيوه سهميه بندي کنوني وزارت صمت ناراضي‌اند و برخلاف برخي ادعاها که رضايت توليدکنندگان را طرح کرده‌؛ معتقدند وزارت صنعت بايد در اين رويه تجديدنظر کند. مهم / 86 درصد توليد کنندگان صنعت پليمر از شيوه سهميه بندي مواد اوليه ناراضي اند به گزارش اينپيا، در روزهاي گذشته چالش کاهش سهميه هاي واحدهاي توليدي با رويکرد جديد وزارت صنعت ، معدن و تجارت با واکمش هاي زيادي از سوي فعالان صنعت پليمر مواجه شده و بسياري از توليدکنندگان اين اقدام وزارت صمت را مانعي بزرگ در راه رونق توليد مي دانند. شنيده ها حاکي است که مسوولان وزارت صمت هم قرار است در روزهاي آينده درباره تصميم هايشان در اختصاص سهميه به واحدهاي توليدي از طريق سامانه بهين ياب به توليد کنندگان تجديد نظر کنند اما گويا برخي از کارشناسان با طرح اين موضوع که توليدکنندگان کشور با طرح فعلي موافقند سعي دارند اين تجديدنظر را به تعويق بيندازند. به همين خاطر اينپيا به عنوان صداي رساي فعالان صنعت پليمر از دو روز پيش نظرسنجي را انجام داد تا بررسي کند آيا واقعا توليدکنندگان از شرايط کنوني

مهم / 86 درصد توليد کنندگان صنعت پليمر از شيوه سهميه بندي مواد اوليه ناراضي اند

نظرسنجي اينپيا نشان مي دهد 86 درصد توليدکنندگان صنايع پليمر از شيوه سهميه بندي کنوني وزارت صمت ناراضي‌اند و برخلاف برخي ادعاها که رضايت توليدکنندگان را طرح کرده‌؛ معتقدند وزارت صنعت بايد در اين رويه تجديدنظر کند.
مهم / 86 درصد توليد کنندگان صنعت پليمر از شيوه سهميه بندي مواد اوليه ناراضي اند

به گزارش اينپيا، در روزهاي گذشته چالش کاهش سهميه هاي واحدهاي توليدي با رويکرد جديد وزارت صنعت ، معدن و تجارت با واکمش هاي زيادي از سوي فعالان صنعت پليمر مواجه شده و بسياري از توليدکنندگان اين اقدام وزارت صمت را مانعي بزرگ در راه رونق توليد مي دانند.

شنيده ها حاکي است که مسوولان وزارت صمت هم قرار است در روزهاي آينده درباره تصميم هايشان در اختصاص سهميه به واحدهاي توليدي از طريق سامانه بهين ياب به توليد کنندگان تجديد نظر کنند اما گويا برخي از کارشناسان با طرح اين موضوع که توليدکنندگان کشور با طرح فعلي موافقند سعي دارند اين تجديدنظر را به تعويق بيندازند.

به همين خاطر اينپيا به عنوان صداي رساي فعالان صنعت پليمر از دو روز پيش نظرسنجي را انجام داد تا بررسي کند آيا واقعا توليدکنندگان از شرايط کنوني راضي اند.

مجموعا 2000 نفر در اين نظر سنجي شرکت کردند و نزديک به 400 نفر راي دادند و بيش از 1000 نفر نيز نظرات و پيشنهادات خود را به انجمن ملي ارسال کردند .از مجموع حدود 400 نفر راي دهنده تنها 14 درصد موافق شيوه کنوني بودند و 86 درصد از توليدکنندگان و فعالان اقتصادي با اين رويه مخالفند .

اين مساله ضرورت بازنگري هر چه سريعتر وزارت صمت در سهميه بندي مواد اوليه و روش اختصاص سهميه را بيش از پيش تبيين مي کند.

مولف: حبیب صادقی منش

افزودن دیدگاه


کاتالوگ محصولات

آرشیو

پیوندها


گالری تصاویر

نظرسنجی

نظر شما در مورد خدمات دهی و کیفیت محصولات آبدشت چیست؟


 

آمار سایت

آنلاین ها
3
امروز
47
دیروز
237
هفته
780
ماه
22300
کل
334771