اختصاصي اينپيا: آغاز دوره افت قيمت در بازار پليمرهاي جهاني

کد خبر: 10352 تاریخ انتشار: 1398/11/08 15:41:08
نمایش: 1074
اخبار
نمودارها نشان مي دهند دوره کاهش قيمت ها در بازار محصولات پتروشيمي از دو سال پيش استارت خورده است اختصاصي اينپيا: آغاز دوره افت قيمت در بازار پليمرهاي جهاني نگاهي به نمودارهاي مرتبط با شاخص قيمت محصولات پليمري و شيميايي در بازارهاي جهاني نشان مي دهد اولا در مدت دو سال گذشته روند حرکت بازار اين محصولات در اغلب دوره ها با کاهش روبرو بوده است و به رغم آن که در اواخر سال 2019 قيمت ها روند رو به رشدي را تجربه کرد که مي توانست از خروج اين محصولات از دوره رکودي حکايت داشته باشد اما اين اتفاق روند معکوسي به خود گرفته است بطوريکه در يک ماه گذشته اين مسير معکوس شد و قيمت ها بار ديگر کاهشي شد. کارشناسان روند معکوس مذکور را در شرايطي که بازار نفت در اين مدت وضعيت قابل قبولي در مقايسه با گذشته تجربه کرده نشان مي دهد بازار بيش از گذشته بر پايه عرضه و تقاضا تعديل مي شود. به عبارتي همانطور که در گزارش ICIS نيز اشاره شده است تقاضا براي محصولات پليمري و شيميايي در سه ماهه چهارم سال گذشته روند رو به کاهشي را تجربه کرده است که بايد گفت اين امر تعيين کننده روند قيمت ها خواهد بود. در اين بين اما ن

اختصاصي اينپيا: آغاز دوره افت قيمت در بازار پليمرهاي جهاني

نمودارها نشان مي دهند دوره کاهش قيمت ها در بازار محصولات پتروشيمي از دو سال پيش استارت خورده است
اختصاصي اينپيا: آغاز دوره افت قيمت در بازار پليمرهاي جهاني

نگاهي به نمودارهاي مرتبط با شاخص قيمت محصولات پليمري و شيميايي در بازارهاي جهاني نشان مي دهد اولا در مدت دو سال گذشته روند حرکت بازار اين محصولات در اغلب دوره ها با کاهش روبرو بوده است و به رغم آن که در اواخر سال 2019 قيمت ها روند رو به رشدي را تجربه کرد که مي توانست از خروج اين محصولات از دوره رکودي حکايت داشته باشد اما اين اتفاق روند معکوسي به خود گرفته است بطوريکه در يک ماه گذشته اين مسير معکوس شد و قيمت ها بار ديگر کاهشي شد.

کارشناسان روند معکوس مذکور را در شرايطي که بازار نفت در اين مدت وضعيت قابل قبولي در مقايسه با گذشته تجربه کرده نشان مي دهد بازار بيش از گذشته بر پايه عرضه و تقاضا تعديل مي شود.

به عبارتي همانطور که در گزارش ICIS نيز اشاره شده است تقاضا براي محصولات پليمري و شيميايي در سه ماهه چهارم سال گذشته روند رو به کاهشي را تجربه کرده است که بايد گفت اين امر تعيين کننده روند قيمت ها خواهد بود.

در اين بين اما نمي توان از نقش نفت در قيمت هاي تمام شده غافل شد با اين حال بايد گفت بازار بيش از آن که تابع اين شرايط باشد تحت الشعاع متغيرهاي واقعي بازار است. 

افزودن دیدگاه


کاتالوگ محصولات

آرشیو

پیوندها


گالری تصاویر

نظرسنجی

نظر شما در مورد خدمات دهی و کیفیت محصولات آبدشت چیست؟





 

آمار سایت

آنلاین ها
6
امروز
63
دیروز
56
هفته
425
ماه
23378
کل
332234