اختصاصي اينپيا: قيمت هاي اتيلن در آسيا روند صعودي به خود گرفت

کد خبر: 10359 تاریخ انتشار: 1398/11/19 12:33:04
نمایش: 1221
اخبار
قيمت اتيلن در بازارهاي آسيايي بار ديگر روند افزايشي را تجربه کرد اختصاصي اينپيا: قيمت هاي اتيلن در آسيا روند صعودي به خود گرفت قيمت اتيلن در بازارهاي آسيايي بار ديگر روند افزايشي را تجربه کرد. به گزارش واحد بين الملل اينپيا، روز پنجشنبه و امروز قيمت اتيلن در اسيا افزايش يافت که دليل آن نيز رشد حاشيه سود براي خريداران و افزايش تقاضا بود. بر اساس قيمت هاي جهاني منتشر شده، قيمت اتيلن سي اف آر در شمال شرق آسيا به 815 دلار در هر تن رسيد که رشد 5 دلاري را نشان مي دهد. اين قيمت در جنوب شرق آسيا با رشد 25 دلاري به 795 دلار در هر تن رسيد. البته برخي شرکت هاي توليدي از 20 ژانويه توليد خود را به دليل مسايل تعمير و نگهداري متوقف کرده يا کاهش داده اند. به عنوان مثال در تايلند PTT Global Chemical (PTTGC) ، خط شماره 2 خود را در 20 ژانويه به دليل تعمير و نگهداري بسته است. پيش بيني مي شود اين واحد توليديتا پايان فوريه 2020 راه اندازي نشود. اين به معناي کاهش 400 هزار تن توليد است. همچنين کارخانه توليديAsahi Kasei ، بخاطر رفع مشکلات مکانيکي ، در 14 اکتبر سال 2020 يک خط توليد خود را خاموش خ

اختصاصي اينپيا:  قيمت هاي اتيلن در آسيا روند صعودي به خود گرفت

قيمت اتيلن در بازارهاي آسيايي بار ديگر روند افزايشي را تجربه کرد
اختصاصي اينپيا:  قيمت هاي اتيلن در آسيا روند صعودي به خود گرفت

قيمت اتيلن در بازارهاي آسيايي بار ديگر روند افزايشي را تجربه کرد. به گزارش واحد بين الملل اينپيا، روز پنجشنبه و امروز قيمت اتيلن در اسيا افزايش يافت که دليل آن نيز رشد حاشيه سود براي خريداران و افزايش تقاضا بود.

بر اساس قيمت هاي جهاني منتشر شده، قيمت اتيلن سي اف آر در شمال شرق آسيا به 815 دلار در هر تن رسيد که رشد 5 دلاري را نشان مي دهد.

اين قيمت در جنوب شرق آسيا با رشد 25 دلاري به 795 دلار در هر تن رسيد. البته برخي شرکت هاي توليدي از 20 ژانويه توليد خود را به دليل مسايل تعمير و نگهداري متوقف کرده يا کاهش داده اند.

به عنوان مثال در تايلند PTT Global Chemical (PTTGC) ، خط شماره 2 خود را در 20 ژانويه به دليل تعمير و نگهداري بسته است. پيش بيني مي شود اين واحد توليديتا پايان فوريه 2020 راه اندازي نشود. اين به معناي کاهش 400 هزار تن توليد است.

همچنين کارخانه توليديAsahi Kasei ، بخاطر رفع مشکلات مکانيکي ، در 14 اکتبر سال 2020 يک خط توليد خود را خاموش خواهد کرد. اين خط توليد واقع در ميزوشيماي ژاپن، ظرفيت توليد اتيلن 570 هزار تن در سال و ظرفيت توليد پروپيلن 300 هزار تن در سال را داراست.

در اين بين کاهش عرضه براي پلي اتيلن باعث شده تا بعد از پايان تعطيلات در چين بازارهاي اين محصول در جنوب شرق آسيا با افزايش قيمت روبرو شوند.

مولف: حبیب صادقی منش

افزودن دیدگاه


کاتالوگ محصولات

آرشیو

پیوندها


گالری تصاویر

نظرسنجی

نظر شما در مورد خدمات دهی و کیفیت محصولات آبدشت چیست؟


 

آمار سایت

آنلاین ها
4
امروز
36
دیروز
76
هفته
813
ماه
22143
کل
334836