لوله آبياري قطره اي

کد خبر: 10288 تاریخ انتشار: 1398/06/20
نمایش: 2356
اخبار
لوله هاي پلي اتيلن که بيشترين مصرف را در آبياري هاي تحت فشار در سراسر جهان دارند جزو بهترين و مقاوم ترين انواع لوله به شمار مي روند. اين لوله ها در کلاف هاي 400 متري توليد شده و در وزن 21 تا 24کيلوگرمي موجود مي باشند. سايز اين لوله ها در حدود 16 ميلي متر بوده و کلاس باري آنها 4 اتمسفر مي باشد. اين لوله ها داراي انشعابات مختلف بوده و با استاندارد هاpe40 وpe32 توليد ميشوند.مزيت هاي لوله آبياري قطره اي لوله آبياري قطره اي در دو نوع درجه يک و درجه دو توليد شده که نوع درجه يک و ممتاز آن بسيار مناسب و با کيفيت مي باشد. اين لوله ها نسبت به اشعه هاي مادون قرمز و ماوراي بنفش مقاومت بالايي داشته و رنگ آنها در برابر پرتوهاي خورشيد ثابت باقي مي ماند. اين لوله ها داراي انعطاف پذيري بالايي بوده و امکان خميدگي، شکنندگي، خرد شدگي، ترک خوردگي در آها وجود نداشته و مقاومت بالايي نيز در برابر پوسيدگي دارند. در مجاورت کودهاي شيميايي، مواد اسيدي و بازي چون نيترات ها اين لوله ها دچار خوردگي نشده و جريان آب به راحتي و بدون اصطکاک در آنها برقرار ميباشد. به دليل سطح صاف درون لوله امکان گرفتگي لجن و رسوب وجود

کاربرد لوله هاي پلي اتيلن آبياري قطره اي

لوله هاي پلي اتيلن که بيشترين مصرف را در آبياري هاي تحت فشار در سراسر جهان دارند جزو بهترين و مقاوم ترين انواع لوله به شمار مي روند. اين لوله ها در کلاف هاي 400 متري توليد شده و در وزن 21 تا 25کيلوگرمي موجود مي باشند. سايز اين لوله ها در حدود 16 ميلي متر بوده و کلاس باري آنها 4 اتمسفر مي باشد. اين لوله ها داراي انشعابات مختلف بوده و با استاندارد هاpe40 وpe32  توليد ميشوند.

مزيت هاي لوله آبياري قطره اي

لوله آبياري قطره اي در دو نوع درجه يک و درجه دو توليد شده که نوع درجه يک و ممتاز آن بسيار مناسب و با کيفيت مي باشد. اين لوله ها نسبت به اشعه هاي مادون قرمز و ماوراي بنفش مقاومت بالايي داشته و رنگ آنها در برابر پرتوهاي خورشيد ثابت باقي مي ماند. اين لوله ها داراي انعطاف پذيري بالايي بوده و امکان خميدگي، شکنندگي، خرد شدگي، ترک خوردگي در آها وجود نداشته و مقاومت بالايي نيز در برابر پوسيدگي دارند. در مجاورت کودهاي شيميايي، مواد اسيدي و بازي چون نيترات ها اين لوله ها دچار خوردگي نشده و جريان آب به راحتي و بدون اصطکاک در آنها برقرار ميباشد. به دليل سطح صاف درون لوله امکان گرفتگي لجن و رسوب وجود نخواهد داشت.

مولف: صادقی منش

افزودن دیدگاه


کاتالوگ محصولات

آرشیو

پیوندها


گالری تصاویر

نظرسنجی

نظر شما در مورد خدمات دهی و کیفیت محصولات آبدشت چیست؟


 

آمار سایت

آنلاین ها
7
امروز
223
دیروز
277
هفته
592
ماه
22123
کل
334710