فشارهاي مالياتي در راه است

کد خبر: 10313 تاریخ انتشار: 1398/09/18 13:11:22
نمایش: 1147
اخبار
دولت در لايحه بودجه سال آينده تمرکز خود روي ماليات را افزايش داده و اين يعني فعالان اقتصادي شناسنامه دار احتمالا سال آينده دردسرهاي زيادي در حوزه ماليات خواهند داشت. فشارهاي مالياتي در راه است به گزارش اينپيا، براساس لايحه بودجه ۹۹ ميزان درآمدهاي حاصل از ماليات ۱۹۵ هزار ميليارد تومان پيش بيني شده که در ذيل آن درآمد حاصل از ماليات بر واردات در سال آينده، ۲۰ هزار و ۸۷۰ ميليارد تومان پيش بيني شده است. عدنان موسي پور، رييس اتاق بازرگاني ايران و قطر، در اين زمينه اظهار داشت: همانطور که مشاهده مي‌شود دولت تمرکز خود را روي ماليات بيشتر کرده است و جامعه نيز بايد اين واقعيت تلخ يا شيرين را بپذيرد که فشارهاي مالياتي در راه است و نبايد از اقداماتي مانند افزايش قيمت بنزين يا افزايش درآمدهاي مالياتي تعجب کرد.

فشارهاي مالياتي در راه است

دولت در لايحه بودجه سال آينده تمرکز خود روي ماليات را افزايش داده و اين يعني فعالان اقتصادي شناسنامه دار احتمالا سال آينده دردسرهاي زيادي در حوزه ماليات خواهند داشت.
فشارهاي مالياتي در راه است

به گزارش اينپيا،  براساس لايحه بودجه ۹۹ ميزان درآمدهاي حاصل از ماليات ۱۹۵ هزار ميليارد تومان پيش بيني شده که در ذيل آن درآمد حاصل از ماليات بر واردات در سال آينده، ۲۰ هزار و ۸۷۰ ميليارد تومان پيش بيني شده است.

عدنان موسي پور، رييس اتاق بازرگاني ايران و قطر، در اين زمينه  اظهار داشت: همانطور که مشاهده مي‌شود دولت تمرکز خود را روي ماليات بيشتر کرده است و جامعه نيز بايد اين واقعيت تلخ يا شيرين را بپذيرد که فشارهاي مالياتي در راه است و نبايد از اقداماتي مانند افزايش قيمت بنزين يا افزايش درآمدهاي مالياتي تعجب کرد.

اين فعال اقتصادي با بيان اينکه شرايط براي صادرات نيز بسيار سخت شده است، گفت: به لحاظ محدوديت‌هاي ناشي از تحريم و نيز فشارهاي داخلي صادرکنندگان در شرايط خوبي نيستند و بجاي اينکه به فکر بازاريابي يا کيفيت محصول باشند ، به داخل و جبران تهدات ارزي و هزينه‌ها کرده‌اند.

مولف: حبیب صادقی منش

افزودن دیدگاه


کاتالوگ محصولات

آرشیو

پیوندها


گالری تصاویر

نظرسنجی

نظر شما در مورد خدمات دهی و کیفیت محصولات آبدشت چیست؟


 

آمار سایت

آنلاین ها
5
امروز
16
دیروز
76
هفته
813
ماه
22143
کل
334816