اخذ ماليات تا پايان دولت دوازدهم الکترونيکي مي‌شود

کد خبر: 10314 تاریخ انتشار: 1398/09/19 14:41:56
نمایش: 1090
اخبار
به گزارش اينپيا ، فرهاد دژپسند وزير امور اقتصادي و دارايي صبح امروز (سه‌شنبه) و در حاشيه جلسه شوراي گفتگوي دولت و بخش خصوصي در جمع خبرنگاران با بيان اين مطلب افزود: براي مقابله با فرار مالياتي و جلوگيري از فساد در سيستم مالياتي، بهترين روش استفاده از فناوري‌هاي نوين است؛ بنابراين بايد به سمت هوشمندسازي سيستم‌ها حرکت کنيم. وي اظهار داشت: اين بدان معناست که گمرک و ماليات هوشمند شکل دهيم، زيرا در اين صورت روابط رو در روي افراد به حداقل ممکن کاهش مي‌يابد و فرايندها در محيط فناوري انجام مي‌شود تا کارآيي بالا رود و بهترين نتايج را داشته باشيم. وزير امور اقتصادي و دارايي تصريح کرد: امسال اظهارنامه‌هاي مالياتي ما در محيط الکترونيکي صورت گرفته و حدس مي‌زنم گمرک به طور کامل تا هفته دولت سال ۹۹ الکترونيکي شود و ماليات هم بر اساس برنامه‌هاي تدوين‌شده تا پايان دولت دوازدهم الکترونيکي مي‌شود.

اخذ ماليات تا پايان دولت دوازدهم الکترونيکي مي‌شود

اخذ حقوق گمرکي تا هفته دولت سال آينده و اخذ الکترونيکي ماليات تا پايان دولت دوازدهم اجرايي خواهند شد.
اخذ ماليات تا پايان دولت دوازدهم الکترونيکي مي‌شود


به گزارش اينپيا ، فرهاد دژپسند وزير امور اقتصادي و دارايي صبح امروز (سه‌شنبه) و در حاشيه جلسه شوراي گفتگوي دولت و بخش خصوصي در جمع خبرنگاران با بيان اين مطلب افزود: براي مقابله با فرار مالياتي و جلوگيري از فساد در سيستم مالياتي، بهترين روش استفاده از فناوري‌هاي نوين است؛ بنابراين بايد به سمت هوشمندسازي سيستم‌ها حرکت کنيم.
وي اظهار داشت: اين بدان معناست که گمرک و ماليات هوشمند شکل دهيم، زيرا در اين صورت روابط رو در روي افراد به حداقل ممکن کاهش مي‌يابد و فرايندها در محيط فناوري انجام مي‌شود تا کارآيي بالا رود و بهترين نتايج را داشته باشيم.
وزير امور اقتصادي و دارايي تصريح کرد: امسال اظهارنامه‌هاي مالياتي ما در محيط الکترونيکي صورت گرفته و حدس مي‌زنم گمرک به طور کامل تا هفته دولت سال ۹۹ الکترونيکي شود و ماليات هم بر اساس برنامه‌هاي تدوين‌شده تا پايان دولت دوازدهم الکترونيکي مي‌شود.
تشکيل تيم مستقل براي صندوق‌هاي مکانيزه فروش
دژپسند افزود: در بحث ماليات يکي از مهم‌ترين مقوله‌ها صندوق‌هاي مکانيزه فروش است و تيم مستقلي براي پيگيري اجرايي کردن آن گذاشته‌ايم. وزير اقتصاد در مورد پرداخت بدهي دولت به بخش خصوصي اظهار داشت: اين کار در حال انجام است و بدهي بخش خصوصي در حال تهاتر است و با طلبي که بخش خصوصي از ما دارد در مقابل اوراق تسويه، بدهي را تهاتر مي‌کنيم.
وي همچنين در رابطه با ماليات موسسات و مدارس غيرانتفاعي گفت: ما درآمد و مصارف تمام بنگاه‌هاي شناسنامه‌دار را بررسي و مشمول وضع ماليات مي‌کنيم.

مولف: حبیب صادقی منش

افزودن دیدگاه


کاتالوگ محصولات

آرشیو

پیوندها


گالری تصاویر

نظرسنجی

نظر شما در مورد خدمات دهی و کیفیت محصولات آبدشت چیست؟


 

آمار سایت

آنلاین ها
123
امروز
247
دیروز
48
هفته
374
ماه
21962
کل
334457