30 دي ماه دومين رويداد بزرگ نوآوري در صنعت پلاستيک

کد خبر: 10323 تاریخ انتشار: 1398/10/07 15:08:26
نمایش: 1078
اخبار
دومين همايش نوآوري در صنعت پلاستيک سي دي ماه سال جاري در سازمان مديريت صنعتي برگزار مي شود. 30 دي ماه دومين رويداد بزرگ نوآوري در صنعت پلاستيک به گزارش اينپيا، اين همايش که با حضور متخصصان و فعالان اقتصادي کشور برگزار مي شود در سازمان مديريت صنعتي ميزبان فعالان اقتصادي و علاقه مندان به صنعت پلاستيک و پليمر است. در اين همايش محورهايي چون :اهميت نوآوري و شاخص هاي آن در صنعت پلاستيک به همراه مطالعه تعدادي از شرکت هاي داخلي،پلاستيک ها و محيط زيست،فرصت ها و تهديدها ، ارائه راهکارهاي نوآورانه جهت توسعه و بهبود فضاي کسب و کار؛برنامه و مسووليت دولت و صنايع خصوصي و ارائه نيازهاي فناورانه صنعت و دستاوردهاي شرکت هاي دانش بنيان مطرح مي شود. علاقه مندان مي توانند جهت شرکت در اين همايش تخصصي و کسب اطلاعات بيشتر با تلفن هاي انجمن تماس گرفته يا از طريق لينک زير براي ثبت نام اقدام کنند.

30 دي ماه دومين رويداد بزرگ نوآوري در صنعت پلاستيک

دومين همايش نوآوري در صنعت پلاستيک سي دي ماه سال جاري در سازمان مديريت صنعتي برگزار مي شود.
30 دي ماه دومين رويداد بزرگ نوآوري در صنعت پلاستيک

به گزارش اينپيا، اين همايش که با حضور متخصصان و فعالان اقتصادي کشور برگزار مي شود در سازمان مديريت صنعتي ميزبان فعالان اقتصادي و علاقه مندان به صنعت پلاستيک و پليمر است.

در اين همايش محورهايي چون :اهميت نوآوري و شاخص هاي آن در صنعت پلاستيک به همراه مطالعه تعدادي از شرکت هاي داخلي،پلاستيک ها و محيط زيست،فرصت ها و تهديدها ، ارائه راهکارهاي نوآورانه جهت توسعه و بهبود فضاي کسب و کار؛برنامه و مسووليت دولت و صنايع خصوصي و ارائه نيازهاي فناورانه صنعت و دستاوردهاي شرکت هاي دانش بنيان مطرح مي شود.

علاقه مندان مي توانند جهت شرکت در اين همايش تخصصي و کسب اطلاعات بيشتر با تلفن هاي انجمن تماس گرفته يا از طريق لينک زير براي ثبت نام اقدام کنند.

افزودن دیدگاه


کاتالوگ محصولات

آرشیو

پیوندها


گالری تصاویر

نظرسنجی

نظر شما در مورد خدمات دهی و کیفیت محصولات آبدشت چیست؟


 

آمار سایت

آنلاین ها
3
امروز
51
دیروز
76
هفته
813
ماه
22143
کل
334851