مهم / هم افزايي تشکل ها براي حل چالش سهميه بندي / خبرهاي خوبي در راه است

کد خبر: 10324 تاریخ انتشار: 1398/10/08 10:38:29
نمایش: 1033
اخبار
تا کمتر از دو هفته ديگر خبرهاي جديد و خوبي در زمينه سهميه بندي مواد اوليه منتشر مي شود. مهم / هم افزايي تشکل ها براي حل چالش سهميه بندي / خبرهاي خوبي در راه است به گزارش اينپيا، به دنبال هم افزايي تشکل ها در خصوص مشکلات به وجود آمده براي تامين مواد اوليه واحدهاي توليد و همزمان با پيگيري هاي انجمن ملي صنايع پليمر ايران براي رفع چالش ها و نگراني هاي فعالان صنعت پليمر، ظهر امروز رييس خانه صنعت و معدن استان تهران به همراه دبير کل خانه صنعت و معدن تهران با مهندس مهدي صادقي نيارکي سرپرست معاونت صنايع وزارت صنعت،معدن و تجارت ديدار و گفت و گو کردند. بر اساس اين گزارش ديدار امروز پيرو مشكلات تعداد زيادي از توليدكنندگان مصنوعات پليمري برگزار شد و در اين جلسه بر ضرورت حل فوري دغدغه هاي فعالان صنعت پليمر تاکيد شد.

مهم / هم افزايي تشکل ها براي حل چالش سهميه بندي / خبرهاي خوبي در راه است

تا کمتر از دو هفته ديگر خبرهاي جديد و خوبي در زمينه سهميه بندي مواد اوليه منتشر مي شود.
مهم / هم افزايي تشکل ها براي حل چالش سهميه بندي / خبرهاي خوبي در راه است

به گزارش اينپيا، به دنبال هم افزايي تشکل ها در خصوص مشکلات به وجود آمده براي تامين مواد اوليه واحدهاي توليد و همزمان با پيگيري هاي انجمن ملي صنايع پليمر ايران براي رفع چالش ها و نگراني هاي فعالان صنعت پليمر، ظهر امروز رييس خانه صنعت و معدن استان تهران به همراه دبير کل خانه صنعت و معدن تهران با مهندس مهدي صادقي نيارکي سرپرست معاونت صنايع وزارت صنعت،معدن و تجارت ديدار و گفت و گو کردند.

بر اساس اين گزارش ديدار امروز پيرو مشكلات تعداد زيادي از توليدكنندگان مصنوعات پليمري برگزار شد و در اين جلسه بر ضرورت حل فوري دغدغه هاي فعالان صنعت پليمر تاکيد شد.

مهندس عليرضا ميربلوک، دبيرکل خانه صنعت و معدن استان تهران در گفت و گو با اينپيا با تشريح موارد مطرح شده در اين جلسه گفت:
توضيحات ارائه شده توسط مهندس صادقي نيارکي در خصوص شفاف سازيهاي صورت گرفته هم منطقي بود و هم بسيار اميدوار كننده بود.

وي افزود: در اين جلسه اين موضوع مهم مطرح شد که براي شركتهايي كه در سال ٩٨ رونق خوبي در كارشان ايجاد شده چه بايد كرد تا با كمبود سهميه مواجه نشوند؟

به گفته ميربلوک در اين جلسه پيشنهاد شد كه فروش رسمي ٩ ماه اول سال ٩٨ ملاك تعيين سهميه  قرار گيرد كه با موافقت سرپرست معاونت صنايع وزارت صمت  مواجه شد.

وي تاکيد کرد:به احتمال زياد كمتر از دوهفته آينده تصميمات خوبي در خصوص سهميه بندي واحدهاي توليدي بويژه براي گريدهايي كه سابقه فروش در مچينگ داشته اند گرفته شده و به سازمان هاي صنعت و معدن استانها ابلاغ خواهد شد.

ميربلوک به همکاران پليمري خود پيشنهاد کرد براي حل مشکلات موجود براي اينكه بدور از جنجال و هياهو مساله جدي دنبال شود دو هفته ديگر تحمل كنند.

افزودن دیدگاه


کاتالوگ محصولات

آرشیو

پیوندها


گالری تصاویر

نظرسنجی

نظر شما در مورد خدمات دهی و کیفیت محصولات آبدشت چیست؟





 

آمار سایت

آنلاین ها
1
امروز
19
دیروز
49
هفته
312
ماه
22190
کل
333963