رونق بازار سهام تا پايان سال قطعي است

کد خبر: 10326 تاریخ انتشار: 1398/10/10 13:33:33
نمایش: 1102
اخبار
يک کارشناس بازار سرمايه درباره چشم انداز بازار سهام اعلام کرد: با وضعيت تثبيت شده فعلي مي‌توان انتظار داشت که رونق بورس تا پايان سال ادامه داشته باشد. رونق بازار سهام تا پايان سال قطعي است بابک احمدي با بيان اين که رشد ادامه دار بورس و شاخص هاي بازار سهام در هفته هاي اخير تشديد شده اظهار داشت: بر اساس آمار موجود نقدينگي هاي تازه همچنان به سمت اين بازار سرازير است و به همين دليل اين بازار با طروات و رشدهاي خود، وضعيت پر سودي را براي سهامداران رقم زده است. اين تحليلگر در ادامه افزود : در چند ماه اخير رشد شاخص بورس رکوردهاي تازه تري را به ثبت رسانده به طوري که نماگر تالار شيشه اي در حال حاضر از ۳۷۰ هزار واحد نيز عبور کرده، ميانگين بازدهي بازار سهام نيز به مرز ۱۰۰ درصد رسيده و مي توان خوشبين بود که حتي شاخص بورس باز هم به پيشروي هاي خود بر اساس همين روند ادامه دهد. احمدي در خصوص دلايل ادامه رونق بورس نيز معتقد است : انفعال و رکود بازارهاي موازي همانند «ارز، طلا، سکه، مسکن و ...» از يک سو و متعادل شدن نوسان هاي بازار سهام از سوي ديگر که با استقبال سرمايه گذاران نيز مواجه شده به خوبي توا

رونق بازار سهام تا پايان سال قطعي است

يک کارشناس بازار سرمايه درباره چشم انداز بازار سهام اعلام کرد: با وضعيت تثبيت شده فعلي مي‌توان انتظار داشت که رونق بورس تا پايان سال ادامه داشته باشد.
رونق بازار سهام تا پايان سال قطعي است

بابک احمدي با بيان اين که رشد ادامه دار بورس و شاخص هاي بازار سهام در هفته هاي اخير تشديد شده اظهار داشت: بر اساس آمار موجود نقدينگي هاي تازه همچنان به سمت اين بازار سرازير است و به همين دليل اين بازار با طروات و رشدهاي خود، وضعيت پر سودي را براي سهامداران رقم زده است.
اين تحليلگر در ادامه افزود : در چند ماه اخير رشد شاخص بورس رکوردهاي تازه تري را به ثبت رسانده به طوري که نماگر تالار شيشه اي در حال حاضر از ۳۷۰ هزار واحد نيز عبور کرده، ميانگين بازدهي بازار سهام نيز به مرز ۱۰۰ درصد رسيده و مي توان خوشبين بود که حتي شاخص بورس باز هم به پيشروي هاي خود بر اساس همين روند ادامه دهد.
احمدي در خصوص دلايل ادامه رونق بورس نيز معتقد است : انفعال و رکود بازارهاي موازي همانند «ارز، طلا، سکه، مسکن و ...» از يک سو و متعادل شدن نوسان هاي بازار سهام از سوي ديگر که با استقبال سرمايه گذاران نيز مواجه شده به خوبي توانسته است به يک محرک جدي و اثرگذار در بورس تبديل شود.
وي افزود : البته بايد به اين نکته هم اشاره کرد که حمايت دولت از بازار سرمايه و تغيير نگاه ها در اقتصاد ايران به سمت بورس براي تامين مالي بيشتر از مسير اين بازار که در بودجه سال ۹۹ نيز سهم بيشتري براي آن قائل شده اند نيز از جمله دلايل اصلي و راهبردي پررونق شدن بورس و ادامه رشد نماگر ها در اين بازار است.
اين کارشناس بازار سرمايه درباره چشم انداز بورس تا پايان سال هم گفت : با استمرار وضعيت فعلي و عدم وجود ريسک هاي سيستماتيک و غير سيستماتيک در فضاي اقتصاد و سياست ايران ادامه جهش بورس و رشد شاخص ها در بازار سهام يک گزينه محتمل و قطعي است و با وجود نقدينگي هاي مستمري که در بازار سرمايه وجود دارد مي توان اميد داشت که بورس تا پايان سال بدون نوسان هار خردکننده در همين مسير صعودي قرار داشته باشد.

افزودن دیدگاه


کاتالوگ محصولات

آرشیو

پیوندها


گالری تصاویر

نظرسنجی

نظر شما در مورد خدمات دهی و کیفیت محصولات آبدشت چیست؟


 

آمار سایت

آنلاین ها
7
امروز
165
دیروز
277
هفته
592
ماه
22123
کل
334652