سرمايه درگردش مورد نياز براي تامين مواد اوليه سرو سامان مي گيرد

کد خبر: 10347 تاریخ انتشار: 1398/11/05 12:40:48
نمایش: 1047
اخبار
طرح گواهي اعتبار مولد «گام» به مرحله اجرايي رسيده و هفته آينده در آستانه دهه مبارک فجر با ظرفيت اوليه ۵۰ هزار ميليارد تومان تامين اعتبار، کليد خواهد خورد. سرمايه درگردش مورد نياز براي تامين مواد اوليه سرو سامان مي گيرد به گزارش اينپيا، «عبدالناصر همتي» در صفحه کاربري خود در اينستاگرام نوشت: طرح«گام» يکي از برنامه هاي بانک مرکزي با کمک نظام بانکي کشور است که در چارچوب مديريت نقدينگي، مي تواند امکان تامين غيرتورمي سرمايه در گردش مورد نياز زنجيره توليد را به ويژه براي واحدهاي کوچک و متوسط، فراهم سازد. رييس کل بانک مرکزي تاکيد کرد: گواهي اعتبار مولد «گام» به عنوان يک ابزار بازار محور و با قابليت نقل و انتقال، در بازارهاي پول و سرمايه، تسهيلات جديدي را براي تامين اعتبار بنگاههاي توليدي فراهم مي سازد. وي افزود: در اين طرح، توليد کنندگان بر مبناي فاکتور خريد مواد اوليه و واسط از بانک عامل درخواست انتشار و تضمين گواهي اعتبار مولد در سررسيد کرده و به بنگاه فروشنده مواد اوليه تحويل مي دهند. دارنده مي تواند گواهي را تا سررسيد نگه دارد يا به فروشنده مواد اوليه خود تحويل دهد و يا اينکه در

سرمايه درگردش مورد نياز براي تامين مواد اوليه سرو سامان مي گيرد

طرح گواهي اعتبار مولد «گام» به مرحله اجرايي رسيده و هفته آينده در آستانه دهه مبارک فجر با ظرفيت اوليه ۵۰ هزار ميليارد تومان تامين اعتبار، کليد خواهد خورد.
سرمايه درگردش مورد نياز براي تامين مواد اوليه سرو سامان مي گيرد

به گزارش اينپيا،  «عبدالناصر همتي» در صفحه کاربري خود در اينستاگرام نوشت: طرح«گام» يکي از برنامه هاي بانک مرکزي با کمک نظام بانکي کشور است که در چارچوب مديريت نقدينگي، مي تواند امکان تامين غيرتورمي سرمايه در گردش مورد نياز زنجيره توليد را به ويژه براي واحدهاي کوچک و متوسط، فراهم سازد.

رييس کل بانک مرکزي تاکيد کرد: گواهي اعتبار مولد «گام» به عنوان يک ابزار بازار محور و با قابليت نقل و انتقال، در بازارهاي پول و سرمايه، تسهيلات جديدي را براي تامين اعتبار بنگاههاي توليدي فراهم مي سازد.

وي افزود: در اين طرح، توليد کنندگان بر مبناي فاکتور خريد مواد اوليه و واسط از بانک عامل درخواست انتشار و تضمين گواهي اعتبار مولد در سررسيد کرده و به بنگاه فروشنده مواد اوليه تحويل مي دهند. دارنده مي تواند گواهي را تا سررسيد نگه دارد يا به فروشنده مواد اوليه خود تحويل دهد و يا اينکه در بازار سرمايه تنزيل کند.

رييس شوراي پول و اعتبار نوشت: بانک مرکزي، سياست هاي ارزي، پولي و اعتباري خود را بر محور کنترل تورم و همزمان، حمايت از رونق توليد و رشداقتصادي غير نفتي، متمرکز ساخته است و اين سياست را با قدرت ادامه خواهد داد.

مولف: حبیب صادقی منش

افزودن دیدگاه


کاتالوگ محصولات

آرشیو

پیوندها


گالری تصاویر

نظرسنجی

نظر شما در مورد خدمات دهی و کیفیت محصولات آبدشت چیست؟





 

آمار سایت

آنلاین ها
2
امروز
39
دیروز
56
هفته
425
ماه
23378
کل
332210