اختصاصي اينپيا: کارگروه مبارزه با کرونا چيست و چه ميکند ؟

کد خبر: 10377 تاریخ انتشار: 1398/12/14 14:39:44
نمایش: 1385
اخبار
در اولين روز فعاليت کارگروه مبارزه با کرونا انجمن ملي صنايع پليمر ايران ظرفيت مورد نياز تامين مواد ضد عفوني کننده براي حداقل 100 هزار خانوار فراهم شد اختصاصي اينپيا: کارگروه مبارزه با کرونا چيست و چه ميکند ؟ کارگروه مبارزه با کرونا انجمن ملي صنايع پليمر ايران يک تشکل خود جوش و خود انتظام است که روز سه شنبه 13 اسفند ماه آغاز بکار کرده و تلاش دارد تا تمامي توانمندي صنايع تکميلي پليمري را در جهت مبارزه همه جنبه با شيوع بيماري کرونا بسيج کند؛ هدفي که در سايه الطاف الهي و کمک مشهود شرکت هاي توليدي بخش قابل قبولي از آن در روز نخست فعاليت اين کارگروه محقق شد. دليل اصلي ايجاد اين کارگروه عملياتي پاسخ دادن به يک نياز در شرايط بحراني فعلي بود. تلاش شرکت هاي بزرگ پالايشي و پتروشيمي موجب شد تا حجم بالايي از مايعات ضدعفوني کننده در کشور توليد شود ولي ظرف کافي براي بسته بندي و انتقال آن به دست مصرف کنندگان اصلي کمياب و بعضا ناياب شد. اين موضوع رخدادي بود که ميتوانست نگراني هاي جديدي را در مبارزه با شيوع ويروس کرونا فراهم سازد. اينکه مايعات ضدعفوني کننده توليد شده باشد ولي ظرف به اندازه کافي

اختصاصي اينپيا: کارگروه مبارزه با کرونا چيست و چه ميکند ؟ 

در اولين روز فعاليت کارگروه مبارزه با کرونا انجمن ملي صنايع پليمر ايران ظرفيت مورد نياز تامين مواد ضد عفوني کننده براي حداقل 100 هزار خانوار فراهم شد
اختصاصي اينپيا: کارگروه مبارزه با کرونا چيست و چه ميکند ؟ 
کارگروه مبارزه با کرونا انجمن ملي صنايع پليمر ايران يک تشکل خود جوش و خود انتظام است که روز سه شنبه 13 اسفند ماه آغاز بکار کرده و تلاش دارد تا تمامي توانمندي صنايع تکميلي پليمري را در جهت مبارزه همه جنبه با شيوع بيماري کرونا بسيج کند؛ هدفي که در سايه الطاف الهي و کمک مشهود شرکت هاي توليدي بخش قابل قبولي از آن در روز نخست فعاليت اين کارگروه محقق شد.
 
دليل اصلي ايجاد اين کارگروه عملياتي پاسخ دادن به يک نياز در شرايط بحراني فعلي بود. تلاش شرکت هاي بزرگ پالايشي و پتروشيمي موجب شد تا حجم بالايي از مايعات ضدعفوني کننده در کشور توليد شود ولي ظرف کافي براي بسته بندي و انتقال آن به دست مصرف کنندگان اصلي کمياب و بعضا ناياب شد.
 
اين موضوع رخدادي بود که ميتوانست نگراني هاي جديدي را در مبارزه با شيوع ويروس کرونا فراهم سازد. اينکه مايعات ضدعفوني کننده توليد شده باشد ولي ظرف به اندازه کافي براي بسته بندي و انتقال آن در دسترس نداشته باشيم اصلا قابل درک نيست ولي اين اتفاق در روز هاي اخير به يکي از دل مشغولي هاي اصلي مديران بخش بهداشت و درمان کشور تبديل شد که هم اکنون نيز براي بسياري از افرادي که دخيل در اين امر نبوده اند شايد قابل درک نباشد. 
 
اين موارد چهره واقعي رخ دادهايي است که هم اکنون در کشور خود نمايي ميکند ولي انجمن ملي صنايع پليمر ايران طي بررسي هاي به عمل امده و تماس هاي گسترده با مديران بخش هاي مختلف دولتي تنها حلقه واسط و شايد بهترين مسير براي برقراري ارتباط بين توليد کنندگان ظروف بسته بندي مايعات ضدعفوني کننده و مسئولين شرکتها و اشخاص مرتبط با حوزه بهداشت و يا حوزه هاي مرتبط با محلول هاي ضد عفوني کننده بهداشتي بود که تمام قد به کمک اين بخش آمد.
 
نقاط ضعف و يا ابهام در چرخه هاي مختلف توليد و توزيع کالا در شرايط بحرانيست که اثر گذاري برجسته اي گذاشته و ميتواند به يک نقيصه جدي بدل شود . اينبار اما اين نقيصه با جان مردم روبه رو بود بنابراين برخي روال مرسوم را کنار گذاشت. 
 
برخي اعضا هيئت مديره با در اختيار قراردادن توانمندي هاي خود به کمک آمدند تا در نهايت کارگروهي با حضور 15 فرد فعال آغاز کار کرد و نتيجه آن شد که از 900 شرکت ثبت شده در اين ضمينه توليدي با 400 شرکت در روز اول فعاليت کارگروه تماس حاصل گشت و اطلاعات بسياري از توانمندي هاي توليدي و يا کالاهاي موجود آنها جمع آوري شد.
 
اين اطلاعات در نهايت به قطعي شدن قرارداد هايي منجر شد که پتانسيل تحويل حجم بزرگي از مايعات ضدعفوني کننده را در بر داشت . به صورت دقيق تر نتيجه اولين روز فعاليت کارگروه مبارزه با کرونا انجمن ملي صنايع پليمر ايران ايجاد شرايطي بود که دسترسي بيش از 100 هزار خانوار در کشور به ظروف حاوي مايعات ضدعفوني کننده فراهم کرد .
 
فعاليت اين کارگروه تا زماني که صنايع تکميلي بتوانند براي مقابله با شيوع ويروس کرونا ايفاي نقش کامل داشته باشند ادامه خواهد يافت.
 
در همين راستا از تمامي فعالان مرتبط با حوزه مواد ضدعفوني کننده، ظروف بسته بندي آنها، ماسک يا دستکش هاي طبي و مواد اوليه اين صنعت تقاضا داريم اطلاعات فعاليت هاي توليدي خود را به اين کارگروه ارسال کنند.
 
از تمامي فعالان اين عرصه توليدي خواهشمند است اطلاعات مورد اشاره را از طريق شماره 09101625202 براي اتصال با واتس آپ و همچنين آدرس ايميل info@inpia.ir اعلام فرمايند.
 
در آينده اطلاعات تکميلي بيشتري ارائه خواهد شد .

مولف: حبیب صادقی منش

افزودن دیدگاه


کاتالوگ محصولات

آرشیو

پیوندها


گالری تصاویر

نظرسنجی

نظر شما در مورد خدمات دهی و کیفیت محصولات آبدشت چیست؟


 

آمار سایت

آنلاین ها
5
امروز
13
دیروز
76
هفته
813
ماه
22143
کل
334813